November 2, 2011

Anda tau anda boring apabila...

Anda tau anda boring apabila anda mula mengupdate kembali blog anda yg anda dah xupdate stahun.huhu..nampak sangat xde keje kan. Masa2 camni,budak2 dah xramai,pmr dah habis.ape lagi cikgu2 nye panjang la akal. Dengan yg download movie *ehem*, tgk hindustan *ehem*, tgk fesbuk xhabis2 *ehem*..*ehem* tu sume berkaitan dengan saye ye. Bukan nak kate malas,tp mmg xde keje. Ni kalo org yg mmg anti dgn cekgu bace nih,mmg kene bantai pnye.huhu..

So,aku pun bukakla blogku yg dah lama bersawang ni..skali tgk..hadoi,gile kanak2 template aku ni.Maklumla sejak2 nak jadi mak budak ni, konon matang habisla.hee


Maka dengan jayanye aku pon mencarikla template baru. Sebab kan malas,jadi amik jela ape yg dh de depan mate. 

Satu lg aku rase kan best kalo anak aku bace kisah hidup die (chewah). mmg agak dah lambatla kan.dh 8 bulan ni, tp yelah,better late than never..

                                                      

ok baby,kite jumpa lg 4 mgu k? =))

2 comments:

kami said...

waa...baju baby girl!!!!!!!!!!;)

amie said...

Hehe..lebih kurangla ;)

Post a Comment

 
;