February 8, 2012

Sekolah?? sekolah??

Hmm..lg 4 hr jek dah kene masuk skola.wuu..xnak g skola bleh x?ibu..ami xnak g skola.wuuu.. Tula dah lame sgt cuti, bile kne g skola balik dah rs berat.ape lg nak tinggal si butuk butuk(busuk busuk) ibu tu.berat btol rs hati,seberat badan ku ini..oh itu satu lg yang stress..ok sila kembali ke topik asal please..tq

Jangan tak tau,kt skolah SMK Pandan Indah ni(sekolah suda tuka) aku dah tuka profession,dari sorang cekgu Sains (yeay!!!) kepada sorang cekgu Sejarah(........) . Sejarah? Bak kate Ibu "sejarah yg ko dpt B mase PMR tu?" ok thanx ibu..ye..Sejarah yg tu..Tp Naseb baek Sejarah kan..okla tu.aku pon adela minat jgk.ok la kan..kot kne aja Seni ke,ha..berseni habis anak murid sume.Seni takpe lg ,bleh blakon.kot kne aja MATHS?? oh noooooooo.. Jadi agenda hari ni nak pg carik buku teks kt Jln TAR..nak carik buku teks..nak carik buku teks.



Before cuti skola thn lepas,aku aja kat sesi pagi..memandangkan aku cuti bsalin lame,make aku telahpon dituka ke sesi petang.owkey..sesi petang lagi..xpe2..positif! Hm..aku kene admitla,sebenarnye yang berat n susah nak g skola ni sebab kene start fresh kt sesi petang.aku sorang pon xkenal.wuu..Ye,aku mmg susah nak start2 kenal org ni..aku mungkin xsemesra Bob 'mesraaaaa'.Aku cam ala2 malu2 arnab di situ..Tula satu benda yg kureng sket kt aku ni..bab2 nak start kenal dgn orang. aku bukan ape..cam nervousla *sambil geget2 kuku*. Tu yg rase cam nak lri sambil tutup muka tu.hr tu kat sesi pagi dh ok dah.kenal jgk cekgus di situ.tp ni petang?hm.. Baik..saye mesti kuar dr comfort zone saye ..'tak nak tak nak!!' Musti!

yang lg sedeyh ni sebab takut bj kurung banyak xmuat.wuuu..ok jangan masuk topik tu..nnt stress,,mama kate,kalo stress lg ssh nak turun bdan.baek..sate session jogging dgn mama kt bukit tmn tar yg banyak monyet n babi utan tu please!

Mari bersiap ke kedai untuk membeli buku teks..

1 comments:

Anonymous said...

aku ucapkan...selamat kembali ke sekolah....w/pon aku dah nk masuk topik yg ke tiga....ko baru nk start buka buku...ape kah????.....cuti punya pasal...

ko ok je kan.....?....kita kan cgu2 cemerlang, gemilang terbilang....n belang2....sbb tu kena ajr bukan opssyen....huhuhuhu.....

u can do it mie....sejarah ayg aku pon dapat B tu....hohohoho....erkkkkss sampai sekarang xsuka sejarah kot....umpama mngenang kembali kesilapan dulu....kuikuikui

Post a Comment

 
;